Dodenherdenking

In verband met de Dodenherdenking zullen wij weer aanwezig zijn bij het monument bij de Drecht in Holendrecht. Meer informatie volgt t.z.t.

GEEN OPKOMSTEN

In verband met Hemelvaart Hangmat Weekend zullen er geen opkomsten zijn voor de jeugdleden

Landelijke Scouting Wedstrijden

De beste 4 ploegen van de Paroba mogen door naar de LSW en kunnen hier laten zien dat ze ook mogelijk de beste zijn van heel Nederland. Tijdens dit weekend nemen ze het op tegen de beste uit de andere regio's van Nederland.

AMC loop 2024

Tijdens de AMC loop zullen de scouts en explorers assisteren op verschillende posten. Meer informatie volgt zodra bekend

Welpen Spel dag

Voor de Welpen staat er op deze dag allerlei leuke activiteiten op het programma. Meer informatie zal later volgen

Bever Doe dag

Speciaal voor de Bevers zijn er op deze dag verschillende leuke activiteiten gepland. meer info volgt

Openluchtfestival

Deze dag zijn we uitgenodigd om aanwezig te zijn bij het openlucht festival in Amsterdam zuidoost. Meer info volgt

Bever weekend

Tijdens dit weekend laten we de Bevers alvast even proeven aan het slapen in een tent. Specifieke tijden zullen later worden geinformeerd

Overvliegers Kijkdag

Vandaag mogen de overvliegers alvast even kijken bij de speltakken waar ze naar over zullen vliegen. Ze mogen dan zowel bij hun huidige speltakken aanwezig zijn, als bij de toekomstige.

Overvliegers Kijkdag

Tijdens deze dag mogen de overvliegers alvast kijken bij hun nieuwe speltakken. Ze mogen dan zowel bij hun huidige speltak, als bij hun toekomstige speltak aanwezig zijn.

Laatste opkomst

Vandaag is de laatste opkomst van het seizoen voordat wij op onze zomerkampen zullen gaan.