Leden

Ben je geïnteresseerd in Scouting of op zoek naar een leuke vrijetijdsbesteding op de zaterdagen? Dan ben je bij ons aan het goede adres. Wij zijn in principe iedere zaterdag aanwezig op ons clubhuis aan de Meerkerkdreef 23 in Amsterdam Zuid-Oost.

Op deze pagina leest u alles over:

• Waarom machtigen makkelijk is;
  • Wanneer de afboeking plaatsvind;
  • Hoe u een incasso kunt terugboeken;
  • Hoe u een machtiging stopzet;
  • Hoe u de machtiging aan ons afgeeft.
  • Hoe u de contributie handmatig kan overmaken.

Machtigen is gemakkelijk

• U vergeet nooit te betalen;
  • U bespaart uzelf de rompslomp van het steeds regelen van terugkerende betalingen;
  • U houdt zeggenschap doordat u een afgeschreven bedrag binnen 8 weken terug kunt laten boeken;
  • U kunt een machtiging ook weer eenvoudig intrekken.

Afboeking

Wij schrijven het termijn bedrag rond de eerste van de maand af van de door u opgegeven bankrekening.

Terugboeken? Neem contact op met uw bank.

Indien u een doorlopende machtiging heeft afgegeven en u bent het niet eens met een afschrijving, kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank.

Stopzetten machtiging

Wanneer u het lidmaatschap beëindigd dan wordt uw machtiging automatisch ingetrokken. Scouting Holendrecht zal vanaf het moment dat het lidmaatschap wordt beëindigd geen opdrachten tot betaling naar uw bank verzenden.

Machtiging afgeven

Een betaling kan volgens de wet alleen plaatsvinden als u daar zelf toestemming voor geeft door het afgeven van een machtiging. U kunt een machtiging afgeven door uw persoonlijke gegevens te noteren op het inschrijfformulier. De penningmeester kan met uw machtiging betalingen automatisch van uw rekening laten afschrijven.

U geeft een machtiging af aan:

Naam IncassantScouting Holendrecht
AdresRhenenhof 90
Postcode1106 JJ
WoonplaatsAmsterdam Zuidoost
LandNederland
E-mailadresfinance@scoutingholendrecht.nl
Incassant-IDNL26ZZZ412021000000

Handmatig overmaken

Indien u het wenst om de contributie handmatig over te maken kan dat op de volgende bankrekening nummer onder vermelding van: [contr.] + [Naam lid] + [Speltak] + [Maand(en)].
Bankrekeningnummer: NL25 INGB 0004 9686 86 t.n.v. Scouting Holendrecht.

Wil je al eerder met ons in contact komen kan dat natuurlijk ook! Kijk hiervoor op de speltak pagina’s of via het contact formulier bij contact

Leidinggevenden gezocht!

Voor leuke opkomsten hebben we natuurlijk ook leuke leidinggevenden nodig! Om ons verschrikkelijk leuke team te ondersteunen zijn wij op zoek naar andere verschrikkelijk leuke personen die op zaterdagen willen helpen bij de opkomsten.

Aankomende bijzondere opkomsten