Wie zijn wij?

Wij zijn Scouting Holendrecht, sinds 1981 actief onder de vlag van Scouting Nederland, uit Amsterdam Zuidoost. Wij streven er naar om de jeugd uit Amsterdam Zuidoost en omstreken kennis te laten maken met de Scouting geest en normen en waarden mee te geven waar ze nog veel aan zullen hebben in de toekomst.

Scouting staat voor uitdaging! Scouting biedt leuke en spannende activiteiten waarmee meiden en jongens worden uitgedaagd zich persoonlijk te ontwikkelen.

Met het team van top vrijwilligers zorgen we iedere zaterdag weer voor een spektakel tijdens de opkomsten. Of het nu gaat om route technieken, pionieren, koken op houtvuur of samen een bepaald doel bereiken, we proberen er altijd een leuke, gezellige en interessante opkomst van te maken.